Web sitenizi arama motorları için nasıl optimize edeceğinize dair basit SEO teknikleri ve stratejileri hakkında konuşacağım. Bu bilgilerin çoğu, küçük işletmelerin doğru yolu bulması için çakışan ve kafa karıştırıcı yöntemleri saflaştırmak için yazılmıştır. Bu nedenle, SEO'nun temelini anlamak çok önemlidir. Bir örneğe bakalım. https://seouzmani.seokoloji.com/
Onlara bunun küçük bir seyahat işletmesi olduğunu ve seyahat paketlerinizin sektördeki bigglerden daha iyi (daha iyi değilse) olduğunu söyleyin. Müşterilerin, içerik pazarlaması, çevrimiçi pazarlama ve SEO için anahtar kelime pazarlamasına yaptığı yoğun yatırım nedeniyle onları bulma olasılıkları daha yüksektir.
Küçük bir işletme olarak, büyük silahları kendi oyunlarınızda yenmek zor olabilir, ancak bu imkansız değildir.
7 küçük işletme SEO taktikleri
Bu basit SEO ipuçları, küçük işletmenizin arama motoru sonuçlarında daha üst sıralarda bulunmasına yardımcı olabilir. Zamanla, işinizi büyütmek için daha fazla organik müşteri elde edersiniz.
Site optimizasyon araçlarını kullanın.
Anahtar kelime bakımından zengin bir etki alanı edinin.
Web sitenizi HTTPS'ye taşıyın.
Detaylı iş detaylarını sağlayın.
Sayfa içi optimizasyona dikkat edin.
Google Analytics'ten en iyi şekilde yararlanın.
Sosyal medyadan yararlanın.
Şimdi bu SEO ipuçlarını sunduk, şimdi her biri hakkında daha fazla bilgi edelim.
1. Site optimizasyon araçlarını kullanın
Web sitenizde ek optimizasyonlar ve güncellemeler yapmanıza yardımcı olmak için bu üç araçtan yararlanın.
Google PageSpeed Insights aracı
Web sayfanızın hızlı bir şekilde yüklenip yüklenmediğini ve web sitenizle ilgili herhangi bir sorun olup olmadığını belirlemek için bu aracı kullanın.
Imagify
Bu araç, resimlerinizi optimize etmenize yardımcı olur. Web sitenizde kullandığınız resimlerin boyutunu görün. Genel olarak, web sitenizde fotoğraflarınız varsa, bunların 500 ila 600 pikselden az olmadığından emin olmanızı öneririm. Fotoğraflarınız bundan daha büyükse, yeniden boyutlandırmayı düşünün. Web sitenizi hızlandırır ve daha hızlı yüklerler.
CloudFlare
Bu popüler içerik dağıtım ağını (CDN) ve web sitesi önbellekleme servisini web sitenize ekleyin. Web sitenizi ziyaret etmek ve sayfalarınızı önbelleğe almak çoğu kötü botu ve trafiği durdurur, böylece daha hızlı yüklenir.
Daha hızlı yükleme yapan bir web sitesi, daha iyi arama motoru sıralamasından ve daha fazla trafikten yararlanabileceğiniz anlamına gelir.
Arama motorları hızla yüklenen web sitelerini hızla ödüllendirir.
2. Anahtar kelime bakımından zengin bir etki alanı edinin
Küçük İşletmeler SEO Bilgisayar
Bir etki alanı adı, işletmenize önemli bir değer katar. Bu senin çevrimiçi kimliğin. Web adresiniz ne kadar basit ve akılda kalıcı olursa, insanlarla olan ilişkiniz o kadar iyi olur. Uzun vadede, anahtar kelime bakımından zengin alan adlarının SEO üzerinde olumlu bir etkisi olabilir; Ancak, bu yaklaşım bir zamanlar olduğu kadar basit değildir.
Küçük işletmeniz için anahtar kelime bakımından zengin bir etki alanına sahip olmak, SEO'nuzu geliştirebilir ve bağlantılardaki kesin bağlantı metninin eşleşmesine yardımcı olabilir.
Örneğin, "çizgi roman mağazası" metnindeki www.comicbook.store gibi bir etki alanı adı, arama motorunun alaka düzeyini belirtir.
Burada .tech, .store, .fun, .space, .website, .line ve benzeri. Bunun gibi yeni alan adı uzantıları, işletmenin faaliyet gösterdiği sektörü açıkça tanımlar ve bağlantı metnine değer katmanıza yardımcı olur.
3. Web sitenizi HTTPS'ye taşıyın
Web siteniz şu anda HTTP kullanıyor mu? Varsa HTTPS'ye geçme zamanı. Web siteniz, URL adres çubuğunun sol köşesinde "kilit simgesi" göstermiyorsa, güvenli bir web sitesi değildir.
Bu "kilit sembolünü" web sitenize eklemek için bir SSL sertifikası yüklemek, işletmelere yönelik bir norm haline gelmiştir, çünkü site ziyaretçilerine güven ve güven oluşturur. Ayrıca, site ziyaretçileri, web tarayıcılarına bir SSL sertifikası yüklemediyseniz, web sitenizin güvenli olmadığının bir işareti olarak çalışırlar.
4. Kapsamlı iş ayrıntıları sağlayın
Yerel bir küçük işletme iseniz, yerel SEO ile trafik çekmek için akılda tutulması gereken birkaç neden vardır.
Şirketinizin adının, adresinin ve telefon numarasının web sitenizin altbilgisinde veya kenar çubuğunda görüntülendiğinden emin olun.
NAP verilerinin (ad, adres, telefon) Google Haritalar'ın (Google My Business) giriş bilgilerinin nasıl yazıldığını ve sokak adresinin nasıl yazıldığını öğrenin.
Yerel alıntılar BBB web sitesinde, Yelp, Angie'nin Listesi ve hatta Yahoo! LocalWorks.
Ayrıca, ek alıntılar almak için NAP verilerinize atıfta bulunmak için Tavsiye Yerel gibi bir hizmet kullanmayı düşünün.
5. Sayfa optimizasyonuna dikkat edin
Web sayfalarınız için sayfa optimizasyonuna bir göz atın ve düzgün bir şekilde optimize edilip edilmediklerine bakın. Web sayfanızı anahtar kelimeleriniz için sıralanan diğerleriyle karşılaştırmak için PageOptimizer.Pro gibi araçları kullanın. Araç, başlık etiketinizde görünecek
Küçük bir işletme olarak, büyük silahları kendi oyunlarınızda yenmek zor olabilir, ancak bu imkansız değildir.
7 küçük işletme SEO taktikleri
Bu basit SEO ipuçları, küçük işletmenizin arama motoru sonuçlarında daha üst sıralarda bulunmasına yardımcı olabilir. Zamanla, işinizi büyütmek için daha fazla organik müşteri elde edersiniz.
Site optimizasyon araçlarını kullanın.
Anahtar kelime bakımından zengin bir etki alanı edinin.
Web sitenizi HTTPS'ye taşıyın.
Detaylı iş detaylarını sağlayın.
Sayfa içi optimizasyona dikkat edin.
Google Analytics'ten en iyi şekilde yararlanın.
Sosyal medyadan yararlanın.
Şimdi bu SEO ipuçlarını sunduk, şimdi her biri hakkında daha fazla bilgi edelim.
1. Site optimizasyon araçlarını kullanın
Web sitenizde ek optimizasyonlar ve güncellemeler yapmanıza yardımcı olmak için bu üç araçtan yararlanın.
Google PageSpeed Insights aracı
Web sayfanızın hızlı bir şekilde yüklenip yüklenmediğini ve web sitenizle ilgili herhangi bir sorun olup olmadığını belirlemek için bu aracı kullanın.
Imagify
Bu araç, resimlerinizi optimize etmenize yardımcı olur. Web sitenizde kullandığınız resimlerin boyutunu görün. Genel olarak, web sitenizde fotoğraflarınız varsa, bunların 500 ila 600 pikselden az olmadığından emin olmanızı öneririm. Fotoğraflarınız bundan daha büyükse, yeniden boyutlandırmayı düşünün. Web sitenizi hızlandırır ve daha hızlı yüklerler.
CloudFlare
Bu popüler içerik dağıtım ağını (CDN) ve web sitesi önbellekleme servisini web sitenize ekleyin. Web sitenizi ziyaret etmek ve sayfalarınızı önbelleğe almak çoğu kötü botu ve trafiği durdurur, böylece daha hızlı yüklenir.
Daha hızlı yükleme yapan bir web sitesi, daha iyi arama motoru sıralamasından ve daha fazla trafikten yararlanabileceğiniz anlamına gelir.
Arama motorları hızla yüklenen web sitelerini hızla ödüllendirir.
2. Anahtar kelime bakımından zengin bir etki alanı edinin
Küçük İşletmeler SEO Bilgisayar
Bir etki alanı adı, işletmenize önemli bir değer katar. Bu senin çevrimiçi kimliğin. Web adresiniz ne kadar basit ve akılda kalıcı olursa, insanlarla olan ilişkiniz o kadar iyi olur. Uzun vadede, anahtar kelime bakımından zengin alan adlarının SEO üzerinde olumlu bir etkisi olabilir; Ancak, bu yaklaşım bir zamanlar olduğu kadar basit değildir.
Küçük işletmeniz için anahtar kelime bakımından zengin bir etki alanına sahip olmak, SEO'nuzu geliştirebilir ve bağlantılardaki kesin bağlantı metninin eşleşmesine yardımcı olabilir.
Örneğin, "çizgi roman mağazası" metnindeki www.comicbook.store gibi bir etki alanı adı, arama motorunun alaka düzeyini belirtir.
Burada .tech, .store, .fun, .space, .website, .line ve benzeri. Bunun gibi yeni alan adı uzantıları, işletmenin faaliyet gösterdiği sektörü açıkça tanımlar ve bağlantı metnine değer katmanıza yardımcı olur.
3. Web sitenizi HTTPS'ye taşıyın
Web siteniz şu anda HTTP kullanıyor mu? Varsa HTTPS'ye geçme zamanı. Web siteniz, URL adres çubuğunun sol köşesinde "kilit simgesi" göstermiyorsa, güvenli bir web sitesi değildir.
Bu "kilit sembolünü" web sitenize eklemek için bir SSL sertifikası yüklemek, işletmelere yönelik bir norm haline gelmiştir, çünkü site ziyaretçilerine güven ve güven oluşturur. Ayrıca, site ziyaretçileri, web tarayıcılarına bir SSL sertifikası yüklemediyseniz, web sitenizin güvenli olmadığının bir işareti olarak çalışırlar.
4. Kapsamlı iş ayrıntıları sağlayın
Yerel bir küçük işletme iseniz, yerel SEO ile trafik çekmek için akılda tutulması gereken birkaç neden vardır.
Şirketinizin adının, adresinin ve telefon numarasının web sitenizin altbilgisinde veya kenar çubuğunda görüntülendiğinden emin olun.
NAP verilerinin (ad, adres, telefon) Google Haritalar'ın (Google My Business) giriş bilgilerinin nasıl yazıldığını ve sokak adresinin nasıl yazıldığını öğrenin.
Yerel alıntılar BBB web sitesinde, Yelp, Angie'nin Listesi ve hatta Yahoo! LocalWorks.
Ayrıca, ek alıntılar almak için NAP verilerinize atıfta bulunmak için Tavsiye Yerel gibi bir hizmet kullanmayı düşünün.
5. Sayfa optimizasyonuna dikkat edin
Web sayfalarınız için sayfa optimizasyonuna bir göz atın ve düzgün bir şekilde optimize edilip edilmediklerine bakın. Web sayfanızı anahtar kelimeleriniz için sıralanan diğerleriyle karşılaştırmak için PageOptimizer.Pro gibi araçları kullanın. Araç, başlık etiketinizde görünecek
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder